PRAW STUDENTA
/RZECZNIK
ZAWODOWE
/PRAKTYKI
Do Rzecznika można kierować zgłoszenia min. w sprawach dotyczących:
- konfliktów studentów z zprowadzącymi zajęcia i promotorami prac dyplomowych,
- konfliktów studentów z pracownikami administracji,
- problemów związanych z organizacją zajęć, z zaliczeniami i egzaminami,
- innych sprawy z zakresu objętego Regulaminu studiów,
- problemów z korzystaniem przez studenta z pomocy materialnej
- naruszeń dyscyplinarnych,
- wystąpienia nadużyć psychicznych, których ofiarą jest student,
- rozwiązywania sporów pomiędzy studentami.
Zgłoszenie problemu można przesłać do Rzecznika drogą elektroniczną na adres e-mail Rzecznika: rzecznik@wsjo.pl lub złożyć osobiście w biurze Rzecznika.
Uwaga!
Zgłoszenia spraw osobowych Rzecznik przyjmuje wyłącznie w formie pisemnej.
Rzecznik nie przyjmuje anonimowych zgłoszeń problemów, w szczególności zgłoszeń dotyczących konkretnych osób.
Rzecznik przestrzega zasady poufności i ochrony interesów osoby zgłaszającej problem i pozostałych osób powiązanych z problemem.
Możliwy jest również bezpośredni kontakt z Rzecznikiem dostępnym w budynku głównym Uczelni (pokój 110) lub pod numerem telefonu: 668 419 273