PRAW STUDENTA

/RZECZNIK

ZAWODOWE

/PRAKTYKI

Do Rzecznika można kierować zgłoszenia min. w sprawach dotyczących:

  • konfliktów studentów z zprowadzącymi zajęcia i promotorami prac dyplomowych,
  • konfliktów studentów z pracownikami administracji,
  • problemów związanych z organizacją zajęć, z zaliczeniami i egzaminami,
  • innych sprawy z zakresu objętego Regulaminu studiów,
  • problemów z korzystaniem przez studenta z pomocy materialnej
  • naruszeń dyscyplinarnych,
  • wystąpienia nadużyć psychicznych, których ofiarą jest student,
  • rozwiązywania sporów pomiędzy studentami.

Zgłoszenie problemu można przesłać do Rzecznika drogą elektroniczną na adres e-mail Rzecznika: rzecznik@wsjo.pl lub złożyć osobiście w biurze Rzecznika.

Uwaga!
Zgłoszenia spraw osobowych Rzecznik przyjmuje wyłącznie w formie pisemnej.
Rzecznik nie przyjmuje anonimowych zgłoszeń problemów, w szczególności zgłoszeń dotyczących konkretnych osób.

Rzecznik przestrzega zasady poufności i ochrony interesów osoby zgłaszającej problem i pozostałych osób powiązanych z problemem.

Możliwy jest również bezpośredni kontakt z Rzecznikiem dostępnym w budynku głównym Uczelni (pokój 110) lub pod numerem telefonu: 668 419 273

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij